keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Belunan Fazer pentue 5 vuotta



Tänään on juhlapäivä Belunan Fazer pentueella, joka täyttää viisi vuotta. Oma rakas BB onnittelee kaikkia sisaruksiaan.

Belunan Fazerit siis viettävät juhlaa tänään.


Jyry poika odottaa aamupalaa, palvelijat missä kakku viipyy.
Nyt Jyry ottaa rennosti ja viettää juhlapäivää.

Tämä mustanaama on Oscar  ja 5 v
Biancan kanssa lähdettiin tänään viettämään laatuaikaa kahdestaan ja tuolla lumisessa metsässä kyllä niin sydän kuin sielukin lepäsi. Se ihana hiljaisuus, no tosin minun puuskutukseni siellä kuului, kun joku oli vienyt kaikki polut ja lunta oli tosi paljon.
Mulla on lunta kuonon päällä

Mä syön lisää lunta

Tästä on joku mennyt

Mamma odota

Mä tulen mä tulen

Miten minä tänne jouduin

Ei pysty menemään tuonne, siellä on umpihanki

Suuri rakkauteni

Ihana BB

Hämärä alkoi laskeutua päällemme ennen kuin ehdittiin kotiin

Metsä on kyllä kuin taideteos

Belunan Fazer Bianca 5 v



 Kakku on vielä syömättä joten ne kuvat laitetaan sitten hieman myöhemmin tähän jatkoksi.
Komea Banjo poika  BB:n  veli

 Ja niin saatiin sitten BB:kin kakku valmiiksi ja BB nautti sen hyvällä ruokahalulla.

Ja niin sitä saatiin BB:n kakku valmiiksi


BB sai lahjaksi leijonan

Joko kohta syödään kakkua?


Mun kakku odottaa tuolla mä näen sen.

Ole hyvä

Ensin mä syön kynttilät

Nam hyvää
Tässä on yksi vika tätä oli aivan liian vähän olisi pitänyt olla ainakin viisi kertaa enemmän koska täytin viisi vuotta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti