perjantai 6. helmikuuta 2015

Nyt hetki lepoa

Tänään olen ollut kovin kiireinen tai ainakin luulen niin, sillä ei ole ehtinyt juuri mitään. Minulla on ollut jännittävä ilta, sillä olen suunnitellut huomista ruokalistaa sellaiseksi, että en myrkyttäisi ketään vaan kaikki voisivat nauttia ruuasta ja juomasta. Ai niin meille tulee vieraita. Huomenna on tärkeä päivä, josta sitten kerrotaan huomenna. Tänään on niin kuin juhlan aatto ja sekin on tosi tärkeä. En voi paljastaa mitä olen suunnitellut, koska  vieraistani  joku voi käydä lukemassa tätäkin blogia. Koirat toki liittyvät huomiseen päivään vahvasti.
Ai sä et päässytkään tänne kivelle, kylä minä vaan loikkasin helposti.

Älä kuule ala mulle mä vain otin vauhtia ja täällä ollaan.

Täältä on niin hyvät näkymät.

Niin onkin ja paljon puita ympärillä

Puita vasemmalla ja oikealla

Enkös olekkin hienosti mamma oppinut olemaan kuvissa?

No molemmat olette tosi kauniisti

Pilli ei osaa olla kunnolla nytkin se käänsi takapuolensa kesken kaiken.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti