keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Onnea Kaino katti

Tänään Kaino kissamme viettää nimipäiviä ja tässä muutama kuva päivänsankarista.
Herkuttelua

Kiitos ja nyt

nimppariposeeraus

ja sitten päikkäreille.
 Pilvi on tänään olut KePon kanssa retkellä mummolassa ja saanut viettää laatuaikaa . Pennut olivat kotona sillä aikaa isojen kanssa.
Arvaa mikä mulla on pidempi kuin sulla

Se on mun kieli se venyy ja venyy

Mamman murut

Ei ihanampia tapauksia voi olla kuin nämä kaksoset nää on aivan ylivetoja

Mun omat ruttunaamat


Kyllä eläinlapsi on suloinen pakkaus olipa se sitten koiran kissan tai vaikkapa oravan.
Ei sitten päivää, ettei jotain tapahtuisi, ainakaan minulla, tänään taas jouduin hauskuuttamaan itseäni ja  kanssaihmisiä.Tulin tänään parkkihalliin ja hupsista oli sitten Leena Anne Maaret pysköinyt Skodansa niin lähelle siis 10 cm päähän minun autostani, jotta en sitten voinut mitenkään mahtua auton ovesta sisään kolhimatta hänen autoaan. En edes mahtunut autojen väliin. Oli siinä taas mummo poikittain kun jouduin äheltämään autoon sisälle apumiehen puolelta, onneksi sen puolen parkkeeraja oli oivaltanut että autoon voidaan mennä molemmista ovista.. Terveisiä vaan Leena Anne Maaretille kannattaa katsoa sen auton molemmille puolille että jää tilaa sen verran että naapurikin pääsee autoonsa sisälle. Kiitos vaan TraFi:lle auton omistajan tiedoista, olisi siinä Leena Anne Maaret hämmästynyt kun olisin soitellut, että voitko saapua tänne P-halliin olisi vähän asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti