torstai 26. maaliskuuta 2015

Vanhasta luopumista

Nyt alkaa olla lähellä se aika kun vanhasta pitää luopua, nimittäin työpaikasta, joka päivä täytyy siivota jotain, tänään tyhjensin pukukaapin ja kaksi kaappia. Muistoja herää paljon kun kaikki täytyy katsoa kuuluvatko pois heitettäviin vai säilytettäviin asioihin. Jotkut asian ovat vain sellaisia ettei henno niitä pois heittää. Kohta ovat kaapit kaikki tyhjiä ja huoneesta missä olen parikymmentä vuotta kohta viettänyt täytyy luopua ja siihen muuttaa joku toinen asumaan. Myös työkavereista pitää luopua, mutta siihen on vielä  aikaa 23 päivää. Olen toisaalta hyvin onnellinen saan tehdä kohta sitä mitä aina olen halunnut olla koirien kanssa,  kouluttaa ja opettaa ihmisiä miten koirien kanssa ollaan ja miten koirien elämästä tehdään koiralähtöistä. Tämä on kuitenkin ihan uusi elämä jota odotan innolla. Luulen että minulla on aikaa tehdä ihmeitä, mutta saapas nähdä mitä elämä tarjoaa....
Lotta mummo
 Taigalla on kaikki hyvin, kulkee kuin kuningatar konsanaan ja tiuskii toisille koirille pois minun tieltäni täältä tulen minä. Ruokahalut ovat loistavat ja syö kaiken mitä tarjotaan ja vähän enemmänkin.
Lenkillä ei juurikaan kirmaile pitkin metsää vaan pysyttelee vieressäni tai pitäisikö sanoa kulkee perässäni.Pienin väliajoin käy lipaisemassa minua ja hakemassa rapsutuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti