tiistai 7. huhtikuuta 2015

Laiskiainen

Minulla oli tänään lenkillä mukana laiskiainen nimeltä Taiga, ei sitten millään halunnut lähteä, hidasteli ja mateli ja kääntyi ensimmäisestä mahdollisesta paikasta kotiin. Tänään ruoka olikin maistunut hieman paremmin ja anakin paistettu maksa oli  niin hyvää.
Eilen otettu lenkkikuva silloin sentään päästiin metsään asti.
Taiga

Mä olen aika terhakka

Taiga löysi metsästä tekohampaat, mutta ne eivät olleet koirien tekohampaat.
Tuolla menee karhu, no älä nyt Taiga  höpsi ei siellä ole karhua.
Minulle meinasi käydä vanhanaikaisesti, kun oltiin eilen lenkillä niin huomasin ison tumman käärmeen ja vein Taigan kauaksi pois ja päätin tietenkin ottaa kuvan tuosta uroksesta. Hiivin käärmeen luokse ja katsoin tosi tarkasti  mihin astuin. Kyykistyin ottamaan kuvaa ja sivu silmällä näin että olin sitten parkkeerannut itseni aivan rouva käärmeen viereen. Kuvan otettuani nostin jalkani ja peruutin rauhallisesti pois tilanteesta, tarkoituksena ei ollut häiritä lemmenparia, eikä ainakaan hankkia käärmeen puremaa itselleni.
Rouva käärme

Herra käärme
 Vielä muutama luontokuva eiliseltä retkeltä.

Upeita puita

Monta mutkaa on pitänyt kasvataa

Nämä on nähtävä kesällä täydessä lehdessä.
Liian paksu perhoseksi.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti