keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Madotusta

Taiga kertoo: Tänään oli kamalan pahaa ruokaa ja minä syljin sen pois suustani tosi monta kertaa. Iski ja mamma yrittivät molemmat saada minua syömään sitä inhottavaa ruokaa, sillä ruualla oli inhottava nimikin sen nimi oli matolääke, en kait minä nyt matojen lääkkeitä ryhdy syömään. Sitten kun jotain oli vahingossa luiskahtanut mun vatsaani niin sain juustoa ja kinkkua, teeskentelin kauan aikaa että suussa maistuu pahalle ja niin sain lisää juustoa ja kinkkua. Huomenna olen valmistautuneempi ja en varmanakaan syö yhtään matojen lääkettä. Kuulin kun puhuivat, että kolmena päivänä aikovat sitä minulle syöttää, menisivät syöttämään madoille joille se kuuluukin. Kun olin oikein loukkaantuneen näköinen sain vielä kuivattua keuhkoakin ja sain nuolla iskin pitsalautasenkin.
Tässä me odotetaan mun kaverin Naukkiksen kanssa että minä saan nuolla sen pitsalautasen.

Hassu koira en minä mitään odota mä vain nukun

Mä puolustan sua huomenna niin ei varmana saa sulle annettua niitä matolääkkeitä

Me ollaan kavereita.
 Mä jään nyt kotiin nukkumaan ja mun mammani menee kuulemma opiskelemaan ensiapua, toivottavasti siellä kerrotaan että koirille ei saa syöttää matojen lääkettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti