torstai 30. huhtikuuta 2015

Villi ja vapaa

Tänään se tapahtui minun haukut saivat minut ihan kokonaan itselleen. Sain vihdoin työni valmiiksi 43 votta se vei, mutta niin vai tuli valmista. Yhtä juhlaa koko päivä aamiainen työkavereiden kanssa, mansikoita ja tuoreita krosantteja ja hedelmiä ruusuja, hlauksia ja onnen toivotuksia niistä oli viimeinen päivä tehty.
Tässä yritän vielä viimeisen kerran "rukoilla" koirailmeellä , äläkkää lähettäkö mua vielä eläkkeelle !
No loppujen lopuksi kuitenkin heipat kaikille ja viimeisen kerran portista ulos. Kaulassani minulla saamana serti ja se oli jo toinen vielä kun yhden saisi niin voisi hakea valion arvoa. Veteraanina se Lunakin valioitui.
Kun pääsin kotiin niin sitten lähdettiin Taigan kanssa lenkille ja siellä mietin vielä koko päivän hinoja tapahtumia.
Mitä sinä mamma oikein mietit?

Taiga lenkillä
 Veljeni oli onnitelut minua tuolla FB:ssa ja laittanut seuraavan viestin: Onnea Sisko! Eläkkeellä kannattaa hankkia joku kiva harrastus, jotku ottaa lemmikkieläimen......
Minulle on myös jo suositeltu erästä yhdistelmää ja kasvattajaa.....
Täytyyköhän vielä hetki harkita vai ryhtyisikö heti veljen ohjetta noudattamaan.
Tuleva mamma-koira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti