sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Lepopäivän viettoa

Tänään on sitten vietetty lepopäivää oikein porukalla. Pennut ovat nukkuneet ja Taiga on nukkunut ja KePo on nukunut ja minäkin sain hetkeksi sulkea simäni ja paiua tuonne sängyn uumeniin, se oli niin ihanaa. KePo on ollut hyvin avulias ja hotanut isoja koiria kun minä olen viihtynyt vauvojen kanssa. Pentulaatikon päivät ovat tässä vaiheessa hyvin samanlaisia, syödään nukutaan ja pestään pyykkiä ja sitten taas pestään pyykkiä. Pennut mönkivät ja nukkuvat hauskoissa sennoissa.
Mihin veit ne mun pennut?

Äitinä olo on rankkaa puuhaa

Päiväunilla

Pennut hakeutuvat aina laatikon reunoille nukkumaan

Paitsi minä nukun aina äipän kainalossa.

Mulla onkin oma unilelu ja nukun sen päällä


Oma tyyny se on minullakin

Sisarusrakkautta

Lelujen alla voi myös nukkua

Pesässä

Ruokailuhetki yhdessä koossa

Baarissa kuhisee.
Tänään ollaan myös punnittu pennut ja kaikilla olivat painot tänäänkin nousseet ja kilon ylittäjiä tuli lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti