keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Ai ai ai ai

Pennut oikein innostuvat kun vieraat saapuvat, hampaat hiotaan ja vautia riittää. En voi kuin ihmetellä kuinka hyvin lapset taas kestivät nuo riemulliset hyökkäykset, jotka pennuista ovat aivan ihania. Pentulasta kuului vain hervotonta naurua ja kiljahduksia.
Vieraita jipii

Hei saanko maistaa sun nenää

No et saa

Hah hah haa mä puren kuitenkin

Ei rakastan rakastan

Mä olen hurjista hurjin

Ihania hetkiä kun pentulaatikossa on tunnelmaa

Mä olen kaikkien pentujen kingi

Mä asun täällä lelulaatikossa ja omistan nää lelut

Ei satu yhtään ei satu ei, ai

Nyt ne väsähti

Mä en väsähtänyt

Olkaa hiljaa mä nukun

Mutta me ei nukuta

Paripissalla
 Pentutarhassa oleva putki on saanut uuden nimen se on "virtsaputki", pennuista on hauskaa mennä sinne pissalle ja juosta sen jälkeen edestakaisin lits ja läts. Yrin kyllä kertoa pennuille, että aina vain lähempänä on se päivä kun ne pääsevät hyvän tuoksuiseen vaahtokylpyyn ja alkavat tuoksua jollekkin aivan muulle. Pentujen äitiysavustuspakkauksetkin alkavat olla pistettä vaille valmiit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti