torstai 25. kesäkuuta 2015

Äitiyspakkaukset ovat valmistuneet

Nyt on sitten "äitiysavustuspakkaukset" valmiit. Nelsonkin noli lähettänyt vauvoille oman terveisensä, kiitos Satu.

 Tällä kertaa pentupaketista löytyy. Ruokaa, kaksi ruokakuppia iso ja pieni, 4 lelua, panta, kakkapusseja, tassupyyhe, ja pyyhe myös omistajille jos meinaa iki pukata pintaan pikkuisten pirajoiden kanssa, purutikkuja  neljä pussia nameja, herkkutikkua ja kesäkassi ja taitaa sieltä löytyä vielä pantakin. Näillä eväillä pentuset sitten lähtevät omiin koteihinsa. Pentulaatikossa kävi myös vieraita ja kylläpäs pennut villiintyivätkin kun oli paljon porukkaa heitä viihdyttämässä. Tässä aivan erityinen kuvasarja mikä kertoo kuvin sen, että koira on sekaravintoa syövä peto, joka rakastaa ihmisiä. Uskon että Sadun huumorintaju kestää näiden arkaluontoiseten kuvien julkaisun, ainakin toivon niin.
Joku puree mua?
 

Joku hyökkää mun kimppuun?

Joku roikkuu mun hiassa?

Apua

Ei sinne ei

Mun hiukset

Mun jalka

Nyt sattui arvaa mihin?

Se nuolee mua?

Me ollaa kilttejä suloisia pieniä koiranlapsia ja me rakastetaan ihmisiä jokaisella pienellä hampaalla.
Me leikitään

Mä tahdon tän tää on niin kiltti.

Suloisuudet

Nää on tosi hauskoja pakkauksia

Rapsutuksia

Ruokaa ja heti

Kauniita unia
 

2 kommenttia:

  1. Voi apua! Kuvat taitaa kertoa enemmän kuin tuhat sanaa. Mutta hyvä että kasvattajalle on viihdettä :) :) :)

    VastaaPoista
  2. Kasvattaja viihtyi oikein hyvin.

    VastaaPoista