perjantai 19. kesäkuuta 2015

Juhannusaatto

Juhannusaattoa on vietetty yhdessä koirien kanssa. Pennutkin ovat päässeet ulkoilemaan sateen välillä hellittäessä. Pentuaitaukseen ilmestyi ihana koivu ja pennut olivat aivan innoissaan saadessaan ihka oikean koivun jyrsittäväksen. Ruoka on maistunut hyvin ja ensimmäiset pennut ovatkin sitten ylittäneet luovutuspainon eli 7 kg. Tässä on luovutukseen vielä melkein kaksi viikkoa, joten aikamoisia möllyköitä täällä kahden viikon kuluttua on.
Ai ei saa syödä, ai hampaat katkeaa

Vingutetaan possua

Lennä possu lennä

Heitä mä otan kiinni

Nassu

Toinen nassu

Vihreä kieli

Mä söin koivun

Pennut tutustuvat aitaukseen tuotuun juhannuskoivuun

BB juhannusuinnilla

No eihän tässä mahdu kun tassut kastamaan

Mä syön tän puun

Hyvää juhannusta vaan

Onhan juhannuskoivu tarkoitettu syötäväksi

Ainakin syön sen

Me syödään yhdessä koivua

Nam nam

Tuoksuu hyvälle

Juhannussilppua

Mun oksa

Nyt mä hyppään tai kiipeän puuhun

Pennuilla oli tosi hauskaa

Juhannuspentu

Pieni tähtisilmä

Pieni ystävä

Pennut toivottavat hyvää juhannusta

Isojen koirien juhannushulinat

Kiven pyörittäjä Lotta

Tinca
Keskikesän juhlaa

Lipun nostajaiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti