lauantai 27. kesäkuuta 2015

Leppoisaa oloa

Meillä on ollut tänään rauhallista hiljaiseloa, sillä meillä ei ole käynyt vieraitakaan. Siitä johtuen mua on purtu ja mä olen saanut itse virikkeistää pentuja ja kiljua kun ne nipistelevät mua terävillä pikku hampaillaan. Onneksi sade taas taukosi ja pennut pääsivät ulkoilemaan siellä sitä puuhaa riittää. Tänään on herkuteltu ja pennut ovat saaneet sitä haisevaa herkkua nimeltään naudanmaha, koirat siis tykkäävät siitä ihan kuin se entinen mies puurosta. Ruoka häviää kupista  niin ettei ehdi kissaa sanoa.
Kiire kiire meillä on kiire

No ei meillä kaikilla ole kiire.

Pitää ehtiä leikkimään

Pitää ehtiä syödä seinää

Pitää yrittää vapauttaa joukot vankilasta

Ihan kuutamolla

Teltan pystytys

Tämä ei lähde irti miten tämä on tähän juuttunut

Hei kertokaa miten tätä häntää kuuluu pitää pystyssä vai sivulla?

Leikitsä mun kanssa

Leikitään kaikki yhdessä

Mä kaadan tämän koko rakennelman

Mitähän minä nyt tekisin?

Ei mahdu siirry.

Söpöstelyä

Hau

Mitä sä sanoit?

Hei hulinaa

Sun jalka on vahingossa mun suussa

Miksi sä siihen parkkeerasit

Ei lähde irti

Pakko syödä koko kuutamo

No en syö.

Hei siellä pihalla

Ei saa kutittaa

Ilmakuva

Ilta hämärtyy

Huomenna taas uusi päivä

Mä tykkään susta

Sä olet mun kaveri

Me leikitään yhdessä

Me mahdutaan tänne molemmat

Anna se lelu mulle

Olen vain niin suloinen piei eläin

Hei pyykit on kuivia

Oota mäkin tulen auttamaan

Tämä kaksikko on hieman isompi mutta leikit on edelleen samanlaiset

kuin tuolla pentulaatikossa

Parhaat kaverit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti