tiistai 9. kesäkuuta 2015

Vierailuja

Pentuterassilla on tänään käynyt aikamoinen vipinä, sillä pentusilla on ollut paljon vieraita. Tänään on ollut tyttöenergiaa liikkeellä.
Mä häikäistyn tuokaa aurinkolasit

Mä puren tän kalkkunan pyrstöö ja joku puree mun häntää

Puolinelson

Oooo soole mio

Vampyyrinpoikasia

Tässä istun ja olen vain niin älyttömän söpö

Mä pussaan sua ei kun puren

Umpisolmussa

Koiranunta

Mietin syntyjä syviä
 Tämä päivä on pitkälti vietetty ulkona koska aurinko on meitä helllinyt. Päivä sujui muuten hyvin vain yhden vieraan kenkään saatiin tänään kakattua.
Hei pieni pentua

Tulka kaikki tänne leikkimään

Sylivauva

Herrat pitävät vaaleaveriköistä

Me halutaan rapsutuksia


Kiitos Meri ja Tuuli kun tulitte hoitamaan pentuja

Niin pieni ja pehmoinen

Ruokailu iltaauringon paisteessa

Ketäs te olettte

Se on pehmeä

Suloiset

Tuletko meille meidän koiraksi
Taas on ilta koittanut ja huominen päivä tuo uusia asioita ja kujeita. Pentulaatikon elämä jatkuu rauhallisena ja pennut oppivat uusia asioita joka päivä.
Päivän päätteeksi väsymys käy käpälään
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti