torstai 23. heinäkuuta 2015

Rakennustyömaalla

Keela on joutunut kyllä koko pienen ikänsä kasvamaan rakennustyömaalla ja sen kyllä huomaa ei minkäänlaista pelkoa, vaikka sahataan ja naulataan ja porataan ja käytetään moottorisahaa. No ei kyllä muutkaan koirat  mitään pelkää vaan kaikkien pitäisimolla juuri siinä missä tapahtuu ja ihan pakko oli tänään hieman rajoittaa, koska käytettiin niin paljon moottorisahaa, että sai pelätä että joku juoksee siihen. Äiti ja tytär viihtyivät kovasti kesellä työmaata ja välillä näytti kyllä aika hurjalta tuo touhu, mutta hauskaa oli.
Äiti saako purra sua huuleen

No ei tosiaankaan saa

Mä yritin kuitenkin

Minulla on yhtä suuri suu kuin sinulla äiti

Äiti ota syliin mä tulen nyt

Minun ihana äitini

Yhdessä kuperkeikkaa

Äiti ja lapsi

Täältä m nousen ja tulen taas

Tässä äiti kertoo lapselleen, että ei ole sopivaa purra.

Tässä lapsi kertoo äidilleen mä ainakin yritän uudestaan uudestaan.
 Hauska seurata Taigan ja Keelan touhuja, välillä näytttää aika hurjalta tuo touhu, mutta sellaisia koirat on , niillä on oma tapansa keskustella. Taiga äidillä on kyllä hyvät hermot. Tässä tulee sitten vinkki niin isoille kuin pienillekkin koirille, koirille voi tehdä virikkeistämislaatikon, koiran koon mukaan valitaan laatikko ja siine valmistetaan erilaisista asioista virikkeitä ja syötävää. Helpoin vaihtoehto on laatikko missä paperisilppua ja sinne nameja , mutta enemmänkin voi nähdä vaivaa tässä  yksi vaihtoehto.
Tässä tarjoiluvaihtoehto banaanille ja päärynälle

Virikkeistämislaatikko
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti