sunnuntai 9. elokuuta 2015

Juhlat juhlittu

Pieni varaslähtö otettu synttäreiden vietossa. Ihania ystäviä käynyt juhlistamassa merkkipaalua, sillä voidaan kait 60 v katsoa jo saavutukseksi.  Lippu liehui salossa ja Harry oli tehnyt minulle hienoja kukka-asetelmia.
Harry oli poiminut nämä kukat ihan omin pikkukätösin ja täyttänyt joka puolelle pihaa maitotonkat. Täytyy sanoa, että tykkäsin.
 Minua muistettiin niin monin ihanin lahjoin, odotan jo huomista, että pääsen heti tuhlaamaan lahjakortteja keho kaipaa hoitoa, tiedossa luxusjalkahoitoa, hierontaa, lämpöistä päällepantavaa ja lämöistä sisäisesti kuplivaa, ihania pöllöjuttuja ja kaunista katseltavaa.
Lahjoja

 Veljeni lahja tarvitsee hieman selvennystä. Veljeni joka seuraa tarkasti elämääni oli noteerannut, että olen ongelmakoirakouluttaja joten hän oli päättänyt auttaa minua tässä puuhassa. Sain pulpetin, jonka sisältö oli  viivotin vuodelta 50 luku, samoin penaali, pyyhekumeja, teroittimen  tusseja, värikyniä, omankoiran koulutusoppaan, aapisen, aikuisten värityskirjan, serpentiinejä ja ilmapalloja. Pilvi näyttää selvästi ymmärtäneen tämän lahjan arvon.
Oman koiran kouluttaminen

Kun eläintenmailma niminen värityskirja on väritetty valmiiksi saan uuden eli hieno lahja siinä on takuu. Lahjoja oli paljon koska veljeni ei kuulemma ollut muitanut muutamaan vuoteen merkkipäiviä niin tuli nyt kaikki kerralla.
Päivänsankari saa alottaa.



 Selvästi minun kuvani tuossa kakun päällä.
Jasminille suuret kiitokset avusta olit loihtinut meille niin paljon ihania herkkuja.
Keelakin sai osallistua

Hetken vielä 59 ja kohta tärähtää se 60 rikki olen syntynyt yöllä 01:30
 Keelakin halusi antaa mammalle jonkin lahjan ja päätti lahjoittaa mammalle uudet silmälasit sillä hetkeksi minä ne kädestäni laskin ja hetkessä Keela söi niistä sangat pois , no voihan niitä ehkä vielä käyttää teippaamalla ne päähän. Kiitos rakkaat ystävät teitte päivästäni juhlan. Valitettavasti äitini ja isäni eivät olleet mukana juhlissa isäni sairaiden takia, mutta keskiviikkona juhlitaan sitten äitini synttäreitä Porvoossa. Poikani olivat myös estyneitä, joten heidän kanssaan juhlimme sitten myöhemmin , tällä tavalla juhlia riittää vielä eteenkin päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti