sunnuntai 30. elokuuta 2015

Koirakavereita ja kaverikoiria

Tänään meillä oli Halinallejen kaverikoiratapaaminen ja minä otin mukann Pilven, olen siitä onnellisessa asemassa, että minulla on kolme kaverikoiraa Lotta Bianca ja Pilvi, Bianca on jo valmis ja on saanut huivin. Tapaamisessa koirat seurustelivat keskenään ja myös ohjaajat suunnittelivat tulevaa toimintaa. Kuvia otettiin palon, mutta ne ovat Sirpan kamerassa ja kun hän ehtii purkaa kamerasta kuvat niin saan ne sitten. Illan tullen lähdimme sitten Toscan ja Keelan kanssa puuhikseen, jossa tänään keilattiin.
Aiheena keilaus

Tavoitteena kaato

Tästä kuvasta ei uskalla sanoa mitä tapahtuu.

Tosca keilaa

Keela keilaa

Kaato

Näiltä kahdelta sujuu tuo rentoutuminen ihan huipusti.

Kyllä me Toscan kanssakin yritettiin rentoutua

Sylivauva

Mitäs muut tekee?
 Kurssin jälkeen tavattiin Tara sisko ja minä vain pyysin yksinkertaisesti, että pitäkää koiria niin otan siskoksista kuvan ja tässä lopputulos.
Kolme sekunttia ja kaikki solmussa
 
Uusi yritys


Onko tämä poseeraus

Aina vain paranee

Umpisomussa
 Seuraavana päätin vaihtaa kuvaajaa ja pyysin sitten KePoa kuvaamaan ja minä näytäin sitten ihan itse miten pennuista otetaan kauniit kuvat
Tara ja Keela

Pennut hämmästyivät hetkeksi ja siski pysähtyivät hetkeksi.
Poseerausten jälkeen pennut saivat hetken painia keskenään ja kylläpäs heillä oli hauskaa. Kotiin päästyämme Keela oli väsynyt.
Sisarukset

Tara ja Keela

Mun sisko

Vauhtia riitti

Painitaan

Pure sä mua niin mä puren sua.

Valvoja seuraa ettei painissa tapahdu vilppiä

Hups keikkaa

Kumpi voittaa

Me voitetaan molemmat

Ja me naksitaan toisiamme

Tarkkailija puuttuu peliin jos se menee rajuksi

Koirapainit

Mä syön sut

Ei onnistu

Pitkä säärinen Tara prinsessa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti