torstai 27. elokuuta 2015

Rokotuksia

Tänään ohjelmassa oli sitten hammaslääkäriä, kampaajaa ja eläinlääkäriä. Kaikista selvittiin mutta ohjelmaa oli riittävästi. Eläinlääkärille lähtivät Löpö, Kaino ja Lotta ja Keela.
  
Tällä kertaa olin myös tarkkana ja kaikkien passit ja paperit oli mukana. Keela saikin tänään oman passin.
Keelan uusi passi

Nyt on paperit kunnossa.
 Lotta sai kennelyskäroketteen nenään ja juuri kun eläinlääkäri oli sitä sinne laittamassa niin Lotta heilautti päätään ja wiuh sinne lensi rokote lattialle. Seuraava sitten jo saatiinkin oikeaan paikkaan. Käytän aina tuota nenärokotetta, sillä se on kuulemma hieman tehokkaampaa kuin pistettävä versio. Kissat punnittiin ja rokotettiin se sujui hienosti ilman kommelluksia.
Oli se vähän pelottavaa
 Keela yritti teeskennellä, että ei ole edes mukana ja yritti naamiooitua lattialle pieneksi "leotaljaksi". Suukkoja kuitenkin annettiin lääkäri Jennille. Rokotusta Keela ei edes huomannut vaikka sai rabieksenkin joka vähän kirvelee.
Moi iso poika minä olen Keela

Mäkin haluaisin tutustua tuohon isoon poikaan.

MOi pieni tyttö Pilvi minä olen Tarek

Älä seurustele sen Pilven kanssa mä olen leotyttö.
Hei täällä huutaa Pilvi.
Huomenna sitten mennään töihin ja se on sitten viimeinen käynti tuolla Nesteellä missä olen viettänyt 43 vuotta elämästäni.
Neste Naantalin jalostamo
Sitten laitetaan tähän vinkki jonka sain kaverilta. Hänellä on leo pentu joka käyttää paljon hampaitaan ja nyt on apu löytynyt tähän ongelmaan.
Tutti koiralle

Vauva tutti suussa
Itse en moista ollut kuullut enkä nähnyt, mutta kaikkea kannattaa kokeilla. Tämä malli on vielä sellainen minkä voi täyttää, eli toimii hieman samalla tavalla kuin kongi, mutta kun googletin netistä niin löytyy myös sellaisia malleja mitä ei voi täyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti