keskiviikko 19. elokuuta 2015

Veijarit retkellä

Voi kuinka ilahduttikaan kun sain ihania kuvia veljeksistä Liam ja Oliver jotka olivat käyneet ihmettelemässä junia. Nämä kuvat on pakko jakaa ihan ensimmäisenä.
Liam ja Oliver

Niin ihanat veljekset

Ihan parhautta, että veljekset voivat tavata toisiaan ja leikkiä pentuleikkejä.

Kaikkea jännittävää joutuvat pienet koirat kohtaamaan

 Tänään olin taas pitkästä aikaa ystäväni Sirpan kanssa vetämässä näyttelykurssia tuolla Raisiossa ja meillä olikin halli täynnä porukkaa isoja ja pieniä koiria. Mukana oli aivan ihania koiria ja yksi leokin oli joukkoon mahtunut eikä ollut edes minun kasvattini. Kuvia ei ole vaikka olikin kamera mukana, mutta kun aika vierähti niin että en muistanut ottaa kuvia.  Sitten laitetaan hauska kuva Tyynestä joka on matkaillut tuolla Helsisingissä.
"Nyt kyllä haukut väärää puuta. Minä en ole nähnyt, varastanut saati pureskellut ainuttakaan kenkää "
Keela on hoitanut pihan virikkeistämisestä kiusaaamalla kaikkia tasapuolisesti, eniten asiasta saa nauttia Tosca, sillä Toscalla on hyvät hermot eikä leikki lopahda alkuunsa kuten noiden vanhempien koirien kanssa. Ihmettelin tänään että en oikein enää jaksa nostaa Keelaa ja selvisihän sekin ipana painaa 19,6 kg joten ei ihan kevyt prinsessa.
Leikitään

En minä mitään tehnyt

Hah haha haaa

En minä täällä ole

Keelalla ja Toscalla on omaa kivaa

Vak vak vak

Me ollaan kavereita

Tässä tulee hiki

Jaksaa leikkiä joohan

Nyt mennään kylpyyn

Kivan viileää

Leikitkö sä vielä mun kaa

Ei sitten mä menen omaan uima-altaaseen

No en ollut tosissani

Leikitään kierrä keinua ympäri

Sitten taas pulikoidaan.
 
Hyvän yön toivotukset lähettää Ozzy poika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti