keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Paranemisia prinsessalle

Tänään pikku prinsessa on ollut ristisidevaurio leikkauksessa ja päässyt nyt hyvin sujuneen leikkauksen jälkeen kotiin toipumaan. Rakkaita, rakkaita rapsutuksia koko Belunan porukalta ja toivotaan, että toipuminen sujuu hyvin.
Prinsessa on päässyt kotiin
 Se on aina tosi raskasta kun  koira sairastaa, kun on niin vaikea tietää sattuuko, onko särkyjä vai miten pikkuinen ystävä voi. Onneksi prinsessalla on mailman paras koti missä hänestä pidetään hyvää huolta. Meillä on taa hieman sattunut ja tapahtunut ja se johtuu varmaan siitä, että kun minä sairastun niin  täällä tulee hullujenhuone fiilis.

 Yöllä kahden aikaan joku pissasi mun päälle ja mun tyynylle, emme sitten kumpikaan olleet käyttäneet Pilveä iltapissalla. Aamulla minulla oli lääkäri ja kun saavuin kotiin oli Keela järjestänyt tervetuliaisjuhlat (hemmetti kun se avaa kaikki ovet). Sillä aikaa kun siivosin tuota kuvassa olevaa sotkua, söi Bianca 2,5 kg jauhelihaa. No Keela ei varmaan tarvikkaan ruokaa kun on täynnä muovipusseja ja tyroksia.
 Kun lepäsin sohvalla niin eikös mun sairaanhoitaja Bianca sitten huitaissut mua isolla tassulla päin näköä, hyvä ettei ole nyt vielä silmäkin mustana. Mutta täytyy sanoa, että pääasia että nuo rakkaat karvakasat on kunnossa ja iloisia, ei se haittaa vaikka kaikkea tapahtuu sehän on vain elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti