sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Syysaamu

Tänään oli aivan ihana syysaamu kun lähdimme Paloman kanssa metsäretkelle. Ai niin siis Paloma muutti meille eilen vauvalomalle, hieman aikaisemmin koska Paloman oma mamma lähtee lomamatkalle etelän lämpöön.
Belunan Magic Paloma

Ihana muru
 Minun täytyy sanoa, että kyllä meidän porukka aika sopeutuvaista on, sillä vaikka perheeseen tuodaan "vieras" narttu niin se ei aiheuta porukassa kuin hännän heilutusta. Lottaa lukuun ottamatta muut sentään kävivät haistelemassa Palomaa, Lotta vain vilkaisi ohi mennessään ai Paloma on tullut. Meidän Naukis on taas onnessaan kun Paloma on meillä, sillä Naukkis on ihan Paloman lumoissa ja käy yhdessä Paloman kanssa lenkillä. Laitetaan tähä'n yksi kuva komeasta tulevasta isukistakin.
Ruupertti
Kissa jokaon ihastunut Palomaan, ei Naukkis koskaan meidän koirien kanssa lenkillä käy.
Mennään yhdesä lenkille

Kaverukset
Paloma on syönyt ihan mukavasti ja lepäilee nyt lenkin jälkeen Pilven ja BB:n kanssa. BB on niin mun perään oleva koira, että kulkee koko ajan mun perässä jos olen sisällä niin BB on sisällä jos menen ulos niin BB tulee ulos. Mulla on aina sellainen hoviväki mukana.
 Keelakin kävi metsässä syömässä mustikoita ja puolukoita. Samalla me tavattiin kaksi mukavaa tätiä siellä metsässä ja Keela sai paljon rapsutuksia.
Kyllä mua saa kiltit tädit rapsuttaa

Reippaasti mamman kanssa

Mamma älä jätä mua

Mä tulen lentämällä

Tai ainakin lujaa
 Myös Amos poika on nauttinut syksyisestä metsästä.
Amos

Mä näin se liikku just se oli varmasti se muurahainen

Iso komea poika.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti