maanantai 21. syyskuuta 2015

Tosca ja Tinca 1 v

Oma Toscamme ja Tinca täyttivät  eilen siis yhden vuoden. Tinca on viettänyt synttäreitä ulkoilemalla.
Tinca 1 v, onnea muru.
 Toscakin on metsäillyt yhdessä Keelan kanssa. Oltiin ihan aamusta liikkeellä kun eilen ei ehditty kun me Kepon kanssa vain kyläiltiin. Aamulla ei ollut vielä marjanpoimijoita jotka olisivat meitä pelästyneet.
Puolukat vain odottelivat poimijaansa ja me syötiin ne pois.
 
Reippaasti käypi askeleet


Niin söpönä

Tosca ja Keela

Tosca

Onko tuolla jokin marjanpoimija, no ei ole.

Voi olla jos katson oikein tarkkaan

Kaunis tyttö

Kippurahäntä

Mihin se mamma piilotti ne namit

Missä ne puolukat on?

Kaverukset

Mä en löydä niitä puolukoita, Tosca löytää ne kaikki

Belunan Orenda Keela

Meillä on mukavaa yhdessä

Keela kiipesi ensimmäisen kerran itse kivelle.

Murut

En uskalla tulla alas, no mamma nostaa.

Mä olen tosi korkealla

Kurkistelija

Mun ihanuus
Sitten olen saanut ihania kuvia tuolta pohjanmaalta Jyry pojasta.


Ihana Jyry poika



Hauska kuva


 Kiitos hauskoista kuvista ja kuulumisista, hauska aina kuulla kun kasvateilla menee hyvin. Mutta myös ne uutiset kun ei aina mene niin hyvin on otettava vastaan ja yritettävä tukea perhettä. Keskiviikkona lähetämme kaikki enkelit suojelemaan pikkuista prinsessaa joka menee leikkaukseen, jotta kaikki sujuisi hyvin ja toipuminen alkaisi. Huomenna on myös joko ilon tai pettymyksen päivä kun menemme Paloman kanssa ultraan, siellä joko odottelee masuasukit kuvausta tai sitten ei. Kuva Toscan synttärikakusta meinasi ihan unohtua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti