perjantai 2. lokakuuta 2015

Ei mitään myrsykä

Tänään luvattiin myrskyä, mutta ei meillä oli kaunis aurinkoinen päivä ja mikä sen mukavampaa. Tänään on merkittävä päivä sillä nyt se on virallista se että, olen vanhuuseläkkeellä, posti toi sen tänään ja siinä lukee teille on myönnetty vanhuuseläke. Ainoa asia hieman häiritsee kun ei ollut mukana ohjeita miten sitten sitä vanhuuseläkeaikaa oikein kuuluu viettää. Kaikki sanoo, että kiirettä tulee olemaan, mutta mihin mä ne eläkeläiskiireet oikein laitan kun nytkin on aika niin kortilla että täytyy tehdä anomus, että minulle myönnettäisiin myös vaikka 6 tuntia lisää aikaa vuorokauteen.
Älkää jättäkö

Täältä tulee Keela

Just  mä saavutan kaikki muut

Tuolta se tuli

Ota rauhallisesti

No ei tuo kakara osaa ottaa rauhallisesti

Tietä tietä

Mä voitan mä voitan

Ja tuonne se meni.
 Paloma katseli rauhallisesti kun Keela paineli vauhdilla pitkin metsää, siinä saivat kyytiä risut ja männynkävyt.
 Paloma on niin rauhallinen ja tyyni ja nauttii metsässä liikkumisesta.
Ihana prinsessa Paloma
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti