lauantai 3. lokakuuta 2015

Koiramaista

Tänään on ollut hyvin koiramainen päivä kerta kaikkiaan. Aamulenkillä aloitettiin ja sen jälkeen sitten sirryin tuonne Saramäkeen, johon oli saanut kutsun tuomari tehtäviin. Minun osuuteni oli isot koirat. Hyvin bernivoittoinen oli osallistuja joukko.
Ilmottautuminen

Mä olen kulmakunnan kingi

Mies ja koirat

Mennään jo

Ja koiria saapui joka suunnalta

Bernit ovat suloisia koiria

Hienot kyltit

Sinisten voittajat

Sinisten kakkonen

Sinisten kolmonen

Punaisten neljä parasta

Punaisten voittaja

Punaisten kolmonen


Pentukehässä

Terhakoista terhkkain

Yksi oma suosikkini

Todella kaunis koira

Vauva koiria

Kauniita pentuja

Näyttelyn kaunein koira

Sitten lahjotaan tuomarit

Tuomaristo lahjottuna.
Tänään meitä kävi katsomassa kmea herra nuorukainen Hämeenlinnasta, ja kovin olivat isäntä ja emäntä tyytyväisiä että pojalla tuntui virtaa riittävän, ei ole heidän elämänsä yksitoikkoista tuon komen pojan kanssa puuhastellessa. No kysymyksessä on Hämeenlinnan hurmuri Amos.
Hei velipoika

Mä olen joskus käynnyt täällä

Leiki mun kanssa jookos

Älä nalkuta

Kaunis kasvattajaposeeraus

Hei sisko mulla on lelu

Mutta mä en anna sitä sulle

Et saa kiinni

Odotappas vaan

Mä teen U-käännöksen ja nappaan sen lelun

Puren sitten sua korvasta kun et anna sitä lelua

Ei haittaa ei satu yhtään

Mä vien kotiin tän käärmeen

Sisko tuu ottamaan

Katso mä laitan sen kohta maahan

No niin kumpi ehtii ensin.
 Kiitos kun piipahditte oli niin mukava nähdä teitä ja tuota ihanaa poikaa, josta olette kasvattaneet jo niin mahdottoman suuren. Amoksen lähdettyä kohti Hämeenlinnaa saapui meille vielä kaksi perhettä katsomaan Palomaa ja koiriamme. Kiitos  kummallekkin perheelle teihin oli mukava tutustua. Palomalla on myös kaikki hyvin vaikka tänään illalla ruoka ei oikein maittanut hieman paistettua maksaa syötiin, tosin aamulla syötiin tuplamäärä ruokaa joten eihän mahdottomia vatsaan mahdukkaan.
Paloma aamulenkillä

Nuuskitaan yhdessä.
 Sitten muutama kuva vielä Oliverista Keelan toisesta veljestä Tampereelta, kyllä Tampereellakin on kasvatettu komeaa poikaa.
Oliver pelaa sählyä

Tää mahtuu mun suuhun

Jalkoja on ainakin riittävän pitkästi vaikka kuinka suuri koira kasvaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti