maanantai 26. lokakuuta 2015

Miten mä olen taas niin myyty

Miten joka kerta kun vauvoja on talossa tuntuu että näin ihania ei voi olla olemassakaan. Oikein säälittää miten nopeasti ne kasvavat suureksi Keelakin on jo aikamonen tytön tyllerö. Keela oli tänään KePon kanssa retkellä kun pakosta pienokainen jää nyt vähän sivuun kun olen niin kiinni tuolla pentulassa. No kohta Paloma on varmaan sitä mieltä että voi hieman poistuakkin vauvalasta niin sitten saa jaettua aikansa muidenkin kesken. Paloma on eilen illalla tullut pois pentulaatikosta ja asettunut nukkumaan laatikon viereen ja se tarkoitti minulle että minäkin sain nukkua, siinä me nukuttiin Paloman kanssa vierekkäin lattialla kahden tunnin pätkissä ja ainakin minä olin niin onnellinen näistä unista nyt jaksaa taas. Paloma voi jo ihan hyvin ja pentujen painot olivat tänäänkin nousseet ja ensimmäiset 900 g ylitykset kirjattiin vihkoihin.
Rakkautta vain

Aamupala

Yksi vain jaksaa ja jaksaa lupsuttaa

Noniin nyt ne aloittaa santsikierroksen täytyy itsekkin nauttia tässä aamupalaa

Kuin kaksi marjaa

Väsyttää

Pieni prinsessa

Ohoh törmäys

Tää oli mun nukkumapaikka

Miksi te kaikki tänne tungette?

Kaksin aina kaunihimpi

Tämän lapsen perhe joutuu hankkimaan aimo varaston pehmoleluja

Aurinkolapsi

Nuku ihan mun vieressä niin en näe pahoja unia

Läheisyys lämmittää

Yksinketaisesti suloinen

Unileluja pitää olla

Mustanaama

Mä otan tässä solariumia.

Ja päivä päättyy iltapalaan
 

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia pienistä pirpanoista ♡ t.Ojalan poppoo

    VastaaPoista