lauantai 24. lokakuuta 2015

Taas on päivä illassa.

Taas ollaan selvitty yhdestä päivästä eteen päin. Pennut ovat kovia syömään ja ovat saavuttaneet 700 g painon mikä on hieneosti tehty. Palomakin syö reippaasti, sillä maitoa tuntuu kuluvan paljon. Hieman Palomalla on ollut lämpöä, mutta tänään jo hieman vähemmän kuin eilen. Nyt meillä myös toimii TV pentuhuoneessa mistä olen todella kiitollinen KePolle hieman nuo juttukumppanit ovat hiljaisen puoleisia tai sanoisinko harvasanaisia. Pientä tuhinaa tosin kuuluu välillä. Mutta nyt turhat höpötykset pois ja kuvia varsinkin teille kahdeksalle kodille jotka niitä varmasti innokkaasti odotatte.
Pennut ovat kovia halaamaan

Korva suussa

Ja taas halitaan

Jotta totuus ei unohtuisi niin sitten syömään

Mä en jaksa enää mä olen ihan ähky

Pentulaatikossa liikkuessaan pitää olla todella varovainen ja varmistaa aina että kaikki kahdeksan ovat näkyvillä, sillä kaiken alle pennut ryömivät.

Majakka ja perävaunu

Minun lapseni

Äitiyden onnea

Hoidetaan yhdessä

Hei Vili oletko käynyt katsomassa niitä on tuolla taas niitä pötkylöitä, hiivitään katsomaan heti kun ovi jää auki.
Kauniita unia ja pennun kuvia kaikille lukijoilleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti