torstai 1. lokakuuta 2015

Terveisiä

Tänään minulla on taas hauskoja kuvia jaettavaksi, eninnäki Rudolf on saanut uuden ystävän ja pieni ja suloinen se onkin.
Rudolf ja uusi kaveri pieni poika kisu

Mä niin tykkään tästä isosta leijonasta

Rudolf ja Aatu ihmettelevät uutta perheenjäsentä.

Mä olen vain niin suloinen enkä pelkää teitä yhtään

Heiluta sitä häntää niin mä pyydystän sen.
 Ihana kun on onnistunut jalostamaan niin hyvän luonteisia leoja, että ne hyväksyvät uudet perheen jäsenetkin alta aikayksikön. Luin tuossa Leot lehteä 2/95 ja siellä oli Anne Åkerbergin kirjoitus leonberginkoiran luonteesta, eikä se  ollut kivaa luettavaa hän kertoo mm. näin: Olen miettinyt päätyisinkö leonbergiin, jos nyt olisin valitsemassa rotua. Leonbergikehässä tuntuu olevan sama meininki kuin rottiskehässä. Erityisesti avoimenluokan urosten kehässäolo yhtäaikaa on melko hurjaa katseltavaa. Leojen luonteessa olen kiinnittänyt huomioni myös toiseen, ehkäpä jopa huolestuttavampaan aiheesee, nimittäin arkuus. Erityisesti narttujen joukossa se tuntuu olevan yleistä, koirat esiintyvät häntä koipien välissä ja jopa löyyhistyvät maahan tuomarin tullessa lähelle. 
Ainakin tässä suhteessa ollaan menty parempaan suuntaan ei leo kehissä rähistä eikä siellä juurikaan esiinny myöskään arkoja narttuja. 
Sitten olen saanut kuvia prinssi Simbasta ja komea prinssi siellä onkin kuvissa.
Ottaisinko päiväunet

Missä mun eväät

Pieni serenaadi
Paloman päivä on sujunut tänään lenkkeilyn ja syömisen merkeissä. No kaikki tämä on enenmmän kuin toivottavaa ei me suuria myllerryksiä elämään tässä vaiheessa tarvita.
Paloma

Me niin tykätään Paloman kanssa syksystä, se on niin värikäs.
 Tänään Lotta sai postia kennelliitosta ja sieltä tupsahti oranssi huivi missä lukee Kaverikoira. Nyt sekä äiti, että tytär ovat virallisia kaverikoiria. Otetaan Lotasta kuva kun tulee sisälle.
Ylpeä kaverikoira Lotta

Meidän mummo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti