sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Yön hiljaiset tunnit

Illalla KePo lähti nukkumaan siinä klo 23 ja minä lähdin Paloman kanssa iltapissalle ja pesulle. Pestessäni Paloman nisiä tunnustelin  ne tarkasti läpi ja mitä yhdessä nisässä tuntuu kovempi sisus kuin muissa vai kuvittelenko. Soitin Harrylle ja pyysin pentuhuoneeseen sillä olihan hän jo ehtinyt nukkua lähes vartin. Lopputulos ei ole mitään ongelmaa ja Harry lähti nukkumaan. Minä mietin ja tutkin ja soitin päivystävälle eläinlääkäriasemalle  ja seuraavaksi sitten soitin Harrylle  että Paloma pitää viedä päivystykseen. Kiltti uninen mieheni lähti matkaan sillä lääkärille piti ehtiä 20 minuutissa minä jäin vauvojen kanssa.  Diagnoosi, alkava nisätulehdus ja lääkitys, tätä en olisi halunnut mutta minkä teet näin se sitten menee mitä ylhäältä annetaan.  Paloma  voi hyvin syö ja hoitaa lapsia eikä näytä aristavan kipeää nisää. Kuvia laitan illalla lisää ja päivitän kuulumiset.





Paloman ja minun päiväni on sujunut rauhallisissa merkeissä, ruoka on maittanut niin äipälle kuin lapsillekkin, lasten painot nousseet jo yli 800 g ja kovasti yritetään jo eisoa horjuvilla jaloilla, siitä se elämä alkaa sujua. Lotan hots-pot lähes hoidettu mutta lääkekuuri jatkuu viel ja BB ei onnu enää joten ehkäpä tämä tästä taas iloksi muuttuu.

Pentulaatikko rauhoituu yöksi mutta ei hiljene koskaan

Yölläkin täytyy tankata


Sitten voi nukahtaa kun vatsa on täynnä

Unilelut on tärkeitä

Suojaisa paikkakin on tärkeä jos vaikka katto alkaa vuotamaan niin ei kastu

Lämpöä pitää myös olla

Mutta elämässä on aina vastoinkäymisiä

Mutta kun hetki on levätty voi asia olla muuttunut ja matka voi jatkua

Voiko selällään syödä, ei voi tietää jos ei kokeile

Mä pidän sua kädestä kiinni

Kaverit on myös tärkeitä

Yhdessä lounaalla

Valvo sinä mun untani

Miten mä tänne jouduin no ei väliä kyllä täälläkin voi nukkua

Kaksi kaunista tytärtä

Kohta mä livahdan tästä portista sllä mä tarviin htken omaa aikaa

Yhdesä nukutaan ja yhdessä syödään

Pylly vasten pyllyä pum pum

Meidät on "hyljätty" äippä karkasi etsikää meidän äiti.

Kauniita unia kaikille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti