lauantai 21. marraskuuta 2015

Joululahjavalvojaiset

Mieheni on ihana hän oli ostanut mulle joululahjan ja enhän minä voinut kuukautta odottaa vaan piti tutkia mitä se pukki oikein tuo. Wau näistä mä tykkään tosi paljon ja hyvä kun jo nyt sain lahjan ehdin paljon pidempään niistä nauttia eikä niiden tarvitse tukehtua joulupaperissa.
Mun uudet leijonat

Kaapisto kuulemma romahtaa kohta, en usko.
 Aamupäivä menikin sitten täydellisessä sählingissä, voi kun ihminen ei olisi ihan näin hättäinen kun meikäläinen on. Jos vaikka ehtisi lukea koko sähköpostiviestin eikä vain kahta ensimmäistä sanaa niin ehkä silloin tulisi merkittyä vierailuajat oikeille päiville. Nöysin anteeksi pyyntö perheelle jonka päivää pommitin soitoin ja viestein ja sitten vasta tajusin että he ovatkin tulossa huomenna. Onneksi iltapäivän vierailu sujui sitäkin paremmin ja pennut saivat niin paljon rapsutuksia.
Mä tykkään susta niin että halkeen...

Mua niin naurattaa.
 
Pentupainit menossa


Kuka mahtaa voittaa

En tykkää lähden pois

Nukkujaiset

Hän katsoi kuvaansa lähteessä

Leikkijäiset

Puren possua reiteen

Me ei lopeteta ikinä

Kuka istuu mun päällä

Tyttöjen vessajono

Kuritusta

Saalistusta

Sorry jäit sä alle

Untenmailla

Linssiluteet

Hymyilee kameralle

Pentuselfie

Nukkuu kuin tytöt

Nukkuu vessassa

Minä myös

Joskus on vain parasta nukkua vessassa

Kylki kyljessä

Olen jo jokin aika sitten tilannut tämän kirjan ja melkein unohtanut sen, tänään kirja sitten tuli  ja täytyy sanoa, olipas YLLÄTYS melkoinen 775 A4 sivua täynnä asiaa koiran rakenteesa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti