keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Koevierailu

Mun virallinen koevierailija kävi tänään testaamassa , jokos Paloma on sitä mieltä, että vauvoja saa tulla tervehtimään ja olihan Paloma toivotti vain hännän huiskauksella tervetulleeksi.
Pentuterapiaa

Syliavoinna

Kuka mahtoi nuolla ketäkin.
 Muuten 3 viikkoisten päivä on sujunut oikein makoisissa merkeissä syöden ja nukkuen, tämä taisi olla aika yllättävää.  Kaikki pennut ovat ylittäneet kahden kilon rajan ja lähestyvät seuraavaksi kahden ja puolen kilon rajapyykkiä. Pennut ovat hyvin energisiä niinä hetkinä kun eivät nuku ja uskon että perheillä tulee olemaan paljon hauskoja hetkiä näiden palleroiden kanssa kun ne pääsevät omiin koteihinsa. Kovasti olen yrittänyt katsella kuka olisi minkäkin nimen saanut mutta ei vielä ole ihan muotoutunut varmaa käsitystä asiasta. Ehkäpä pari olen saanut jo nimettyä. Onhan se kamalaa jos antaa nimen Reina pennulle joka on Bonitan näköinen , tässä pitää olla tarkkana.
Lihansyöjät työssään

Parityöskentelyä

Jälkimaito

Tissinryöstäjä lähtee vauhdilla mukaan

Seurustelua

Hups mä nukahdin

Nyt mä heräsin

Nyt mä vain olen niin söpö
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti