perjantai 6. marraskuuta 2015

Taas pieniä vastoinkäymisiä

Viime yönä Paloma alkoi läähättää ruokkiessaan lapsia ja pelko hiipi taas mieleen. Syötön jälkeen ryhdyin tutkimaan tisuja ja selvä juttu nisätulehdus oli uusinut. Ei muuta kuin samantien varaamaan aamuksi lääkäriaikaa ja aika saatiinkin klo 11. Paloma antaa kyllä pentujen syödä nisästä mikä on hyväksi nisälle. Lääkärissä nisien lisäksi tutkittiin myös korvat ja nyt sitten on lääkkeet alkavaan korvatulehdukseen ja nisätulehdukseen. Hetken helpotus, mutta kun pääsin apteekkiin niin selvisi että missään lähiseudun apteekissa ei ollut kyseistä lääkettä. Imettävälle nartulle on oltava tietyn tyyppistä lääkettä joten mikä tahansa antibiootti ei käy. Antibiootit saadaan vasta huomenna kun apteekki tilaa ne. Sitten alkoikin muutaman antibiootin metsästys että pärjätään huomiseen ja voidaan aloittaa lääkekuuri jo tänään. Kun kaikkensa laittaa peliin ja soittaa läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat niin 6 antibioottia on nyt käytettävissä ja niillä pärjätään huomiseen. Näinä hetkinä sitä hetken miettiin onko tässä yhtään mitään järkeä, pelkkää murhetta ja huolta mutta kun katsoo noita pentuhuoneessa paapertavia pieniä palleroita jotka kiljuvat kurkkusuorana ruokaa niin unohtaa tuollaiset ajatukset hetkessä.
Rento "tyyppi"

Naiskauneutta

Suloisuutta

Miesten mies

Mä olen orava

Väsynyt

Prinsessa

Äippää mä tykkään susta

Tästä mä menen

Kulman kingi

Kissan vieressä on hyvä nukkua

Näin päinkin onnistuu

Tiikerin sukua

Pylly vasten pyllyä pum pum

Piilossa

Nyt mä hyppään tuon aidan yli

Vauhti lähtee nyt

STOP en mä vielä tänään hyppääkkään

Kauniita unia
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti