maanantai 23. marraskuuta 2015

Talvi päivä

Tänään on ollut ihan talvinen päivä ja kaikkiaan meillä on ainakin puoli senttiä lunta. Keela on selvästi kesänlapsi, sillä seisoo lumihangessa aina yksi tassu ylhäällä ja hyppii kuin kenguru.
Mitä tämä valkoinen mönjä on

Onko pakko kävellä tässä kylmässä mössössä

Huh metsä näyttää säästyneen tuolta lumelta

Mennäänkö jo kotiin

Ei sitten juostaan sitten tämä lenkki

Veijari

Mä seison kolmella tassulla

Mä loikin

kuin kenguru

Kohta ollan kotona

Mikä kaunis maisema

Suo

Jämäkästi kivellä

Taiga- lapsi Keela

Ryhdikäs

Riittääkö jo poseeraus

Ota mun kielestä kuva

No ei sitten hassutella

Keelalla on niin surumielinen katse

Kaunis koiranlapsi
 Vauvat ovat tänään tutustuneet Pilveen ja Keelaa ja asuntoon. Kyllä oli vipinää kun Keela ja Pilvi tutustuivat lapsosiin. Keela ei yhtään pelännyt pentuja ei ollut perinyt vauvakammoa äidiltään joka aikoinaan pelkäsi Tincaa ja Toscaa niin paljon ettei voinut kuin talon takaa kurkistella. Pilvi touhotti omaan tyyliinsä. Pennut ovat myös  auttaneet siivouksessa.
Miten niin ei voida tässä painia.
 
Siivous oli kyllä niin rasittavaa


Saako tässä nyt painia

Tämä possu on mun

Ja mä syön sen korvan

Toivottavasti tämän pennun uusi perhe harrastaa tankotanssia, sillä eihän koiranlapsi osaa nukkuakkaan jos ei ole omaa tankoa.

Me leikitään nätisti

Tossa se oli mä luulen että se oli hämähäkki

Ei kuulemma ollut no mutta kun mä näin sen

Miksi ei saa purra kenkää

Tää on mun kettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti