keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Jos jotain

Tänään olen kuullut terveisiä entisestä työpaikastani, sillä yksi työkaveristani tuli käymään avovaimonsa kanssa ja katsomaan pentuja. Eli jos jotain töistä olen ikävöinyt niin muutamaa työkaveria. Monia hauskoja hetkiä heidän kanssaan tuli vietettyä. Kiva on kun kuitenkin  tavata heitä näin työn ulkopuolellakin. Kiitos vierailusta oli tosi mukava nähdä teitä. Pennut olivat oikein virkeitä ja maistelivat vieraita pikku pikku hampailla.
Huomenta

Uusi lelu parsa

Uudet lelut kyllä huomataan

Mitä tapahtuu kertokaa

Häntä ja ihan mun nenän edessä

Hengaillaan

Painitaan

Minun kivi en luovuta

Sun häntä jäi mun hampaiden väliin sorry

Pikku prinssi

Nassukka

Paras tyyny ja nukkuma-asento ikinä

Tervetuloa vieraat

Täällä me odotetaan

Tulkaa tänne

Ei me syödä teitä

Vähän vain maistetaan

Kertokaa ketä te ootte
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti