keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Joulu on yllätysten aikaa

En montaa joululahjaa ole laittamassakaan, mutta ne vähätkin ovat todellisia yllätyksiä, nimittäin tilasin yhden lahjan netistä ja annoin sen sitten jo lahjan saajalle kera hyvän joulun toivotuksin. Tänään tajusin että hei mä en ottanut sieltä laatikosta sitä laskua pois vaan laitoin sen myös joululahjan mukana. Siinä se lahjan saaja sitten kokee todella yllätyksen kun saa laskunkin lahjan mukana. Tänään piti hoitaa sitten kaksi joululahjaa ihan tuolta kaupasta eikä kysymksessä kyllä ollut lainkaan tämä:
 Kolme tuntia sain menemään ja tuossa lahjat mitkä löysin, no ehkäpä kissat ovat iloisia. Mä ammattishoppaaja olen menettänyt kykyni. En vielä ole varma onko se hyvä vai huono asia. Toivottavasti edes koirat saavat joululahjan.
"Talvinen metsä mallia Lieto"

Taiguri

Höpönassu
 
Lisää kuvateksti

 Siis tämä on se piha mitä mun pitää vahtia, nyt taitaa olla niin että
en kyllä vielä jaksa näin isoa pihaa hoidella, mutta odottakaapas kun minä kasvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti