sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Kinkut sulateltu

Tänään lähdettiin kinkun sulatuslenkille Turkuun ja mukaan pääsivät Taiga ja Keela, äiti lapsi aikaa yhdessä. Olin minä niin ylpeä noista omista haukuistani, vaikka tuli vastaan mitä haukkuvaa tai liikkuvaa niin ei minkäänlaista reagointia. Jännittävintä oli hihnaan ripustamani kakkapussit, toki ne olivatkin jotain ihan uutta.
Mamma säätää

Ei ehdi nyt poseeraamaan

Mä seison nätisti

Tän mä osaan

Ryhdikäs seisonta keskellä Turkua

Taiga vom Löwengarten

Mun vauva

Mamma puhuu käsillä, voi kun ymmärtäisi mitä mamma sanoo

Ai se haluu että mä katson kameraan.

Arja ja Keela

Keelakin poseeraa

Mamma taikoo Keelan seisomaan viisi sormijärjestelmällä

Mun ihanat tytöt

Telttailemassa

Kaupunkiteltta

Kuvauta itsesi hylkeen kanssa

Turku on joulukaupunki

Yhddessä

Taideteos

Jokirannassa Taiga

Jokirannassa Keelaa

Katukokous

Vartiossa

Turku

Turun tuomiokirkko

Suomen Turku
 Meitä vastaan tuli myös eräs rouva mukanaan Novascotiannoutaja ja huusi meille kadun toiselta puolelta hei täällä on kolmas samanlainen, no ei minusta ihan nuo kaksi rotua identtisiä ole, mutta koiriahan kaikki kolme olivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti