keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Leikkikoulussa

Tänään pääsin mukaan hauskaan tapahtumaan nimittäin sain kutsun mukaan kun Reno ja Perro lähtivät ensimmäisen kerran leikkikouluun. Tosi rohkeita poikia molemmat, mutta selvästi veri on vettä sakeampaa ja paras leikkikaveri oli se oma veli. Tosin Reno oli sitä mieltä, että paras leikkikaveri olisi ollut siellä peilissä, koska Reno kävi jatkuvasti peilaamassa itseään ja pyytämässä sitä komeaa kaveria sieltä peilistä leikkimään.
Mihin minut onkaan tuotu tuumii Reno

Hei velipoika

Täällä on leluja

Kuka sä olet

Ompas täällä ruuhkaa

Hei odota mä tahdon tutustua

Perro

Samanlaiset lapset leikkivät samanlaisten lasten kanssa

Väri ainakin on tuttu

Veljekset

Mä olen ihan kingi

Tuolla on ihan mun näköinen kaveri

Perro

Reno

Välillä moikattiin mammaa

Kato miten komeita poikia tuolla on

Lelu löytyi

Ei mun täytyy käydä välillä

hieman peilaamassa

Ihania tepastelijoita niin rohkeita

Reno tutkii kelle kummalle on käynyt raanavahinko

Ja sitten mä käyn vähän peilaamassa

Veljespainit

Veljekset ja valkoinen ihanuus

Kumpi voittaa

Apua selätys

Me ei muuten lähdetä kotiin kun meillä on nyt kivaa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti