lauantai 12. joulukuuta 2015

Pesä on tyhjentynyt

Ei kuulu pienten tassujen tepsutusta ei kuulu riemunkiljahduksia vain pesukone jatkaa työtään ja kuivausrumpu jumpsuttaa. Pentuhuoneen siivous saa hetken odottaa sillä tänään tuntuu että kasvattaja on tyhjentänyt kaiken itsestään tämän illan taidan ihan vain olla omien haukujen kanssa ja tietenkin päivystän puhelinta, että jos joku minua tarvitsisi, mutta kaikilla tuntuu menevän hyvin. Pennut jotka lähtivät eilen ovat kotoutuneet hyvin ja tuottavat hupia perheilleen.
Hilman uusi perhe

On lätäkkö siellä ja toinen täällä
en muista tehdä sitä lehden päällä.
Aina huolella hajustin mattosikin,
kerrassaan tempuin niin taitavin.
Sä oot mun pieni rakas ystäväin,
juosta kanssas mä sain lailla tuulen.
Niin lämmin tunne herää sisälläin,
kun sun haukkuas vain mä jostain kuulen.

Perron uusi perhe
Pieni mä vielä olin itsekin,
kun koiranpennun mä syliini sain.
Saaneeni tiesin mä tosi kaverin,
et leikkikalu ollut sä vain.
 
Leonan uusi perhe
Näin ovat kaikki rakkaat pentuni saaneet ihanat uudet kodit. Tässä muutamia kuvia pentujen uusista kodeista.

Ruoka maittaa

Onni on oma maitobaari
Onkohan tuo kissa ystävällinen

Mulla on jo kaksi uutta kaveria.
Sain tämän ihanan joulukorin lahjaksi ja siinähän se Paloma (=kyyhkynen)  istuskelee.

 
Kohta kotona

 Empä koskaan ole saanut näin hienoja pipareita, kiitos tuhannesti leipureille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti