perjantai 4. joulukuuta 2015

Sadetta kuraa ja vedenpaisumus

Tänään ei enää riittänyt, että ulkona sataa ja raparoiskuu ja koirat kastuu, vaan minä järjestin sisällekkin vedenpaisumuksen. Tällä kertaa syy oli sitten vain minun ja yksin minun. Eilen pesukone lopetti linkoamasta pyykkejä ja avasin nukkasihdin koneesta ja laitoin sen huolellisesti kiinni. Viimeiseksi illalla laitoin vielä koneellisen pentupyykkiä pyörimään. Pentuhuoneenetuhuoneen lattialla oli huopamatto , räsymatot ja iso karva-alusta. Aamulla kun menin ruokkimaan pennut vaihdoin uudet pyykit koneeseen ja kun seuraavan kerran menin pentuja katsomaan niin siellä oli vedenpaisumus nukkasihti oli irronnut, varmaan myös edellisen koneen vedet olivat valuneet lattialle ja kone sylki kaiken  veden lattialle joka imeytyi  kaikkeen lattialla olevaan materiaaliin. Nyt minulla pyykkiä on ja mattopyykkiä kaikenlisäksi. Onneksi ystävä tuli ilahduttamaan ja piristämään märäkkää päivää ja onneksi pennut eivät vielä joutuneet opetelemaan uimaan.

 
Hei täti


Saako pussata

Pennun tuoksua 



Touhua on monen laista
Kaksoset
Ikean kassi on ihan paras lelu
Anna se mulle
En anna se on mun kassi
Mä vaan nukuin miten mä tänne jouduin
Mammaa tuu leikkimään
Anna se mulle ja heti
Se on mun
Mä en edes haluaisi tuota vanhaa lelua mulla on tää uusi hieno
Mamma veli kiusaa
Me ei kinata koskaan
Leikitään yhdessä jookos
No ei leikitä se on mun
Mä vien sen piiloon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti