keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Pakkaset vaan paukkuu

Oikeesti mä olen tänään avannut oven ainakin 120 kertaa ja sulkenut saman verran. Ensin menee Tosca ja Keela ulos, sitten tulee Tosca sisälle, sitten menee BB ulos ja Keela tulee sisälle ja Lotta lähtee ulos ja BB ja Lotta tulee sisälle ja Taiga lähtee ja Milana  lähtee ja Taiga tulee ja Milana tulee ja kierros alkaa alusta. Pilvi selostaa kaiken aikaa tapahtumia. APUA miksei ne voi mennä kerralla ulos ja tulla kerralla sisälle tai miksi tämä pakkanen ei voi helpottaa että koirat saa olla ulkona ja leikiä. Nyt tipahelee taulut seiniltä kun innostuvat oikein painelemaan pitkin taloa, ehkä meno ei olisi niin armotonta os ei kolmella koiralla olisi juoksussa tärpit. En mä valita mä vain kerron millaista on pakkaspäivän vietto meidän perheessä. Tänään tapasin ystävättäreni tuolla ihanassa kahvilassa jossa joimme kuumat kaakaot ja nautimme hetken tyttöjen jutuista.
Pientä herkuttelua
 Ihania kuvia on tullut kasvateista ja se on hyvä koska minä en tänäänkään ole ottanut yhtään kuvaa.
Oliver ja Nelson

Ihana

Komea

Kuuraparta

Oliver Keelan veli
 Sitten pari hurmuria aurinkopentueesta:
Reno

Voi suloisuus
 
Neco ja Sisu


Mikä hurmuri poika

Kaverukset
Olihan jännittävä ilta eilen kun kannustettiin pikkuleijonia voittoon ja onnistuihan se lopulta. ONNEA PIKKULEIJONILLE
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti