maanantai 22. helmikuuta 2016

Mä niin tykkään

Tänään on ollut hauskapäivä, vieraita kävi meitä ilahduttamassa ja sitten saatiin tapetopinti lähes valmiiksi vain patterin taustat ja listat jäi huomiselle päivälle.
Minulla on kyllä niin taitava mies tämänkin hän osasi tehdä.

Olen todella iloinen tästä tapetista.

Siinä ne vartioivat minun untani Pilvi ja Luna
 Sitten meillä kävi pieni ihana hurmuri Neco ja olipas poika suloinen pakkaus.
Mua ei pelota yhtään mutta onneksi tuo mamma lähti mukaan.

Tarkistan onko tämä sellainen äiti koira ja tuleeko maitoa?


Ei ollut maitobaaria

Mutta leikkikaveri kylläkin oli.

Kuonotukset

Keela ja Neco

Kaksi eriväristä leoa

kaksi pientä leoa marssi näin ..

Etukeno

Sä olet aika lähellä mua

Pikinaamat

Sä olet aika hauska tyyppi.
Todella reipas pentu, vaikka meillä oli tervetuliaishaukkija roimasti. Keela oli ihan innoissaan pienestä kaverista kuten Pilvikin. Kiitos kun kävitte näyttämässä poikaa oli hauska tavata. Sitten laitetaan Keelan  siskon  Tyynenkin kuva tähän.
Hiihtolomalla
 Tässä sitten onkin pieniremontti reiska väsähtänyt ja nyt taitaa kaikilla meillä olla sama olo.
Väsynyt apulainen

2 kommenttia:

  1. Onpa hieno tapetti!
    Onko tuossa sängyllä torkkupeitto tehtynä ottamastasi kuvasta?

    Hanna

    VastaaPoista
  2. KYllä myös torkkupeitto on tehty omasta ottamastani kuvasta kuten tapettikin.

    VastaaPoista