torstai 4. helmikuuta 2016

Tänään juhlii BB

Tänään on Biancan juhlapäivä (Belunan Fazer Bianca), BB täyttää kuusi vuotta. Näistä synttäreistä olen todella iloinen, erityisesti siitä että saamme näitä viettää yhdessä.
Onnea Bianca
 Bianca on meidän ilopillerimme ja höseltäjä ja joka paikassa mukana oleva koira. Bianca kulkee mukana joka askeleen ja BB:n perässä tietenkin Pilvi. BB on itse ystävällisyys ja BB:llä on suuri sydän. BB on omimillaan kaverikoirana kun rapsutuksia saa ihan hurjasti.
Kakkua...

herkkua..

hyvää

Sitten tutustutaan uuteen leluun

BB ja apina

Minun oma

Nyt BB:llä on oma apina kun aina tulee kinaa Taigan ja Lotan kanssa kuka saa nukkua Diwalta jääneen apinan kanssa.
 Sitten laitetaan tähän pari muutakin synttärisankaria:
Belunan Fazer Benjamy "Betu", ONNEA muru.
Betu juhlii pikku Renon ja Paloman kanssa

Betu ja Reno

Belunan Fazer Bebita "Pepuskka"

Luminenä Pepsukka, ONNEA muru.
 Lisää synttärikuvia lisätään tähän jos satun niitä saamaan vink, vink.
Sitten meillä on toisestakin syystä syytä juhlaan sen järjesti pieni Taiga pöllömme, joka oli tänään silmäpeilauksessa ja silmät todettiin ihan terveiksi. Tämä ilahduttaa minua suuresti ja voin jatkaa tämän osalta niitä suunnitelmia mitä minulla on Taigan suhteen.
Tervesilmäinen tyttö, oikea säihkysilmä.

 Ihan hämmennyin tänään lääkäriasemalla kun olimme siellä Taigan kanssa odottamassa vuoroamme, niin eräs hoitohenkilökuntaa kuuluva henkilö tuli ja sanoi voi että on kaunis leonbergi saaka tulla lähempää katsomaan ja totta kait sai tulla. Hetken päästä  tuli eräs asiakas joka tuli hetken päästä kysymään saako tulla tervehtimään on niin huomiota herättävän kaunis leonberginkoira, olin ihan hämmentynyt ja änkytin kiitoksia. Minä itse olen aina ollut sitä mieltä että Taiga on kaunis ja aikoinaan rakastuihin Taigan äitiin Balishaan.
Tässä se kakku oli
Banjon kakku
Herkkua, onnea muru.


Onnea Jokeri. Jokeri viettää synttäreitä kavereiden kanssa.



Bella prinsessa saikin oikein prinsessakakun. ONNEA muru.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti