sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Nostalgiaa

Tänään pääsin ystävän kanssa kuuntelemaan Kyrön harmonikka- ja viihdelauluryhmän konserttia. Ohjelmassa oli vanhaa tanssimusiikkia ja niin paljon ihania kappaleita jotka olivat osa minun elettyä elämääni. Minä joka kuuntelen laulujen sanoja niin kuulin kuinka laulut kertoivat villiruusuista, kauniista virroista, lumpeekukista, kultaisesta nuoruudesta, ja niin monesta asiasta mikä toi kauniita rakkaita muistoja. Olen aina pitänyt Unto Monosen tangoista ja yksi minulle hyvin tärkeä tango on ollut kaikki yli 50 vuotta kadoksissa. Tiesin vain että kappaleen nimi on Ylpeä sydän ja se on Unto Monosen ja osasin alusta pienen pätkän joka alkoi näin Rukoile en mä rakkauttas, enkä hurmaa sen, kerjuusauvaan lempes tähden koskaan tartu en... Tänään tuo tango löytyi ja olen kuunnellut sitä kohta tunnin, sen tangon siivin olen myös itkenyt ensirakkauden loppumisen ja ehkä vieläkin on pieni ylpeä sydän tallella. Kiitos hienosta konsertista.

 Koirat olivat sillä välin auttaneet KePoa laittamaan loput istat makuuhuoneeseen ja hieman maalailemaan. Yksi synttärisankarikin on lähettänyt kuvan kakun syönnistä.
Hyvin näyttää Mandylle maistuvan kakku.
 Muita synttärikuvia ei ole vielä tullut saapas nähdä muistavatko he kasvattja mammaa. Mutta nuorison kuvia on saatu ja tässä Perro pojan seikkailuja.
Löysin ihanan lelun.

Tämä on minun

Mitä ei ole lelu vai?

Tämä on lelu ja se on minun.
 
Prinsessa Bella herkkuostoksilla.


Hyvää palmusunnuntaita, kevätpäiväntasausta ja kevään alkua.
No niin nyt sain seuraavat synttärikuvat ja ne tulivatkin Topi Topsukalta ja hänen kaveriltaan Taavilta joka täyttää kuun lopussa 10 v.
Topi 8 v

Taavi ja Topi

Pojat vartiossa

Onnea Topsukalle rakkaudella kasvattaja.
 
Synttärisankari Pontus. Parhaimmat onnittelut  kasvattajalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti