keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Savusukellus

Kyllä nyt on ennenaikainen dalmantia iskenyt minuun. Laitoin 5 litran kattilallisen sydämmiä kiehumaan ja sitten unohdin koko jutun. Asunto oli täyttynyt  vihreästä savusta ja KePo nukkui siellä joukossa. Sulakkeet poksahti ja palohälytin ei ollut toiminut. Onneksi koirat oli ulkona ja kissat sain pelastettua savun joukosta. Omakin kurkku tuntuu hieman karhealta ja yskittää. Onneksi kenellekkään ei käynyt mitenkään pahemmin  ja vain hajuhaittoja on asunto täynnä, mutta ehkä niistä selvitään tuulettamalla. Sainkin tuolla FB hyviä vinkkejä miten saan poistettua tuon hajun tästä asunnosta.
Ihana veijari Liam

Odota mua mä en ehdi.

Tästä mä just eilen menin.
Tämä Taigan pentue taitaa olla kujeita täynnä. Samalla nämä nallekarhut ovat vieneet kaikkien sydämmet ja saavat anteeksi kaiken mitä keksivät. Eihän haittaa jos uusissa talvikumisaappaissa on päkiän päällä kaksi kulmahampaan reikää.
Mä en ainakaan ole tehnyt mitään

Ja ne kumisaappaat osui ihan vahingossa mun hampaisiin.,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti