tiistai 5. huhtikuuta 2016

Ystävän kanssa lounaalla

Nähtyään tämän kuvan veljeni oli kommentoinut tuolla fb:ssä, että taisi siskon lounasseura olla pupu? No ei ihan pupu ollut, mutta salaatit maistuivat kuitenkin hyvältä. Taas jouduin lahjomaan koiria, koska olin monta tuntia poissa kotoa ja he joutuivat oleilemaan tarhoissa. Miten minä ollenkaan pystyin käymään töissä kun joka arkiaamu piti koirat jättää kotiin odottamaan ja nyt tuntuu että en voi olla poissa tuntiakaan hyvällä omallatunnolla. Tänään olin myös onnistunut unohtamaan että olin sopinut hierojalle menon joten en sitten mennyt ja se harmitti kovasti, ei ole kiva olla lahopää ja antaa toisen turhaan odottaa.
Kolmijalkatuijotus

Kun pitää katsoa tarkasti niin parhaiten se onnistuu kun seisoo komella jalalla.
 Minun pitäisi nyt löytää kommunikointi tapa millä pystyisin kertomaan Taigalle, Toscalle ja Keelalle, että kesäaikaan siirtyminen ei tarkoita sitä, että herätään klo 03:00 yöllä, sillä minusta tulee hyvin hyvin väsynyt kun joudun nousemaan liian aikaisin ylös. Taiga on vielä helppo tapaus kun sanon että nukutaan vielä niin käy nukkumaan mutta nousee heti ylös kun nuo kaksi konsertoivat. Onneksi KePon kooma on sitä lajia ettei kolme haukkuvaa, kiljuvaa koiraa saa hänen untaan häiriintymään. 
Vanhuus ja viisaus ja nuoruus ja innostus.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti