lauantai 7. toukokuuta 2016

Ilon pisaroita

Harjavalta tänään
ROP (rotunsa paras) MVA Aqualeo´s Matti Näsä ja VSP (vastapuolen paras) Taiga vom Löwengarten. Onnea.
 Sitten laitetaan tähän muutama kuva kehätapahtumista.
Hampaat -löytyy

Näen kaunista unta.

Ooo soole miiooo

Kaunis Taiga ja lihava omistaja.

Kilpakumppaneita

Seisoo kauniisti

Paras uros ja paras narttu.

Askeleet käyvät samaan tahtiin

Täältä me tullaan kovaa vauhtia perässä

Hei me lennetään
Taigan ensimmäinen serti

Mun oma taigalapseni

Me ollaan niin iloisia

Olinkos taitava tyttö.

 Taigan arvostelu tuomarina Marian Draganescu Romania.
Kolme vuotta seitsemän kuukautta. Erittäin elegantti narttu hyvällä ilmeellä. Hyvä väritys, elegantti pää. Hyvä säkä. Täydellinen ylälinja. Yhdensuuntaiset askeleet ja kintereet. Hyvä turkki. Vapaat liikkeet.
AVO ERI AVK 1 SA PN 1 SERT VSP (avoinluokka erinomainen laatuarvostelu kilpailuluokka paras narttu 1 sertin arvoinen saa sertin ja on vastapuolen paras)
Sokerina pohjalla, olihan meillä Keelakin mukana. Ensin Keela oli sitä mieltä, että en ainakaan aio liikkua mihinkään suuntaan vaan makoilen tässä kehässä (tuli niin mieleen Taigan ensikerta kehässä. Jotkut muistavat vieläkin sen sirkuksen.) Nostin koiran jaloilleen ja sitten Keela seisoa tönötti siinä , mutta askeleet oli hukassa kunnes Keela huomasi, äippä on tuolla ja silloin löytyi vauhtia, valitettavasti suunta oli pois kehästä. Tuomariakin nauratti.
Keela nostettu pystyyn

Ei pysty liikkumaan mulla on liian lyhyet jalat

Anna se hihna mulle

Vie mut pois

Mä olen pieni pässi parka narussa

Tää on mun juttu seisoa mä osaan
 Arvostelu: Vuoden ikäinen narttu. Hieman lyhyet jalat. Narttumainen pää hyvä väri ja maski. Sopiva säkä ja ylälinja. Yhdensuuntaiset askeleet. Hyvä etuosa. Hieman ujo tänään liikkumaan kehässä.
Seisotaan yhdessä

Äippä on tuola

Päästäkää mut kehään äippä on tuolla.
Onnea äiti

Kumpi on mun?

Äiti mun on tää sininen

Me voitettiin

Mun murut.
 Näyttelyssä oli myös kummilapseni Tarek ja Tarek sai myös hyvän arvostelun ja sivoittui Nuortenluokan 1 erittäin hyvällä laatuarvostelulla.
Tässä Tarek ja KePo vauhdissa

Tarek menee niin hyvin KePon kanssa

Tuomarin tarkastelussa

Sitten seisotaan kauniisti

Onnea.
Hieno päivä kerta kaikkiaan, lämmintä oli kuin kesällä konsanaan.

1 kommentti:

  1. Paljon onnea Taigan hienosta saavutuksesta!!

    Nuo sinun tekstisi ovat niin hauskoja. :)
    Onnea myös Keelalle ja sinulle, että selvisitte sitten kuitenkin kunnialla kehässä.

    t. Hanna

    VastaaPoista