perjantai 20. toukokuuta 2016

Koiramainen päivä

Tänään päivällä sain koiravieraita, Neco oli päättänyt lähteä ulkoiluttamaan emäntäänsä. Oikea hurmuri poika sieltä tulikin.
Täältä tulee Neco

Kiitos otan vähän vettä

Hieno poika kasvamassa

Kukas sä sitten olet?

Keela kääpiö ison pojan rinnalla

Leikitäänkö

Mamma apua se on poika

Mun häntä on tosi isona

Apua toi poika yritti pussata mua.

Hei missä mun herkut.

Rapsutuksia

Mikäs hippiäinen tämä on?

Ai tää se on Pilvi

Miksi sä näytät mulle kieltä.

Mamma saanko ottaa tän kotiin.

Tuolla on kanoja

Pörröpää

Voi kuinka kaunis pää

Neco

Mä katson noita kanoja ne on hauskoja.

Ai kotiin pitäisi lähteä.
 Kiitos vierailusta oli tosi mukava nähdä. Illalla saimme vielä lenkkiseuraa ja koirat olivat aivan innoissaan kun Elmo leikki heidän kanssaan. Kiitos Elmolle koirien lenkityksestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti