torstai 23. kesäkuuta 2016

Juhannus valmisteluita

Huomenna saamme juhanusvieraita ja valmistelut illan onnistumiseksi on jo aloitettu. Kaupasta on haettu herkkua monen moista tai ainakin niistä pitäisi valmistaa herkkua monen moista. Juhanuskoivut on vielä hakematta ja kukat keräämättä, mutta vielä on aikaa ja koirat kyllä avustavat minua uskon ainakin niin. 
 Keela ja Tosca saivat uuden pallon KePolta ja minä juoksin sisälle hakemaan kameraa ja kun se kesti ainakin 10 sekunttia ja tulin takaisin ulos oli pallo jo entinen.
Mamma tää meni rikki

Ei haittaa tällä voi leikkiä kuitenkin.

Liiku, pompi

Toscakin haluaa leikkiä pallolla

Leikitään yhdessä

Tää on mun pallo

En anna sun leikkiä mun pallolla

Mä leikin yksin

Miksi pallot on niin heikkoja

Minä puhallan tän uudelleen täyteen

Tää ei osaa enää pomppia

Tää on paras pallo ikinä.
 
Ihanat kaverukset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti