perjantai 3. kesäkuuta 2016

Kutsumattomia vieraita

Olimme tulossa kaupasta ja juuri samaan aikaan saapui pihallemme vieras jota en vain voinut toivottaa tervetulleeksi vaikka pidänkin itseäni kohtalaisen vieraanvaraisena. Onneksi olimme samaan aikaan portilla ja vieraalle selvisi että nyt tuli tehtyä virheratkaisu. Meillä on ollut sopimus, että kyyt eivät tule meidän tontille, eivätkä uhkaa meidän koiriamme, eivätkä kissojamme eivätkä myöskään kanojamme, jos ne tämän sopimuksen rikkovat niin siitä on seurauksena vain yksi asia ja tämä uhitteli myös minulle, sekin oli virhe. Minua ei todellakaan kannata suututtaa ja nyt minä todella suutuin. Ei mikään pikku luikero ollut tämä yksilö, näytti olevan värityksen perusteella urospuolinen, toivottavasti rouva käärme on viisaampi ja pysyttelee poissa.
Kyy yritti vierailla minun paratiisissani.

En minä käärmeitä inhoa, paikkansa niilläkin on luonnossa ja minun puolestani ne saavat elää vapaasti luonnossa, mutta meille ei ole tulemista. Edellisessä asuinpaikassamme kuljetin käärmeitä ämärillä kymmenen kilometrin päähän metsään, siellä käärmeitä oli viikottain pihalla, mutta silloin meillä ei ollut eläimiä ja kun vain itse oli varovainen niin yhteiselo sujui, mutta nyt tilanne on toinen.
Taiga

Taiga ja Tosca

Kaverukset

BB ja Tosca

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti