lauantai 30. heinäkuuta 2016

Loman loppua on vietetty perhepiirissä

Tänään ollaan vietetty KePon viimeistä lomapäivää ihan perhepiirissä. On saunottu syöty hyvin ja nautittu kuohujuomaa, touhuttu koirien kanssa tuolla pihalla. Meillä on ollut täydellinen yhteinen päivä. Koirat rakastavat sitä kun kaikki olemme pihalla yhdessä touhuamassa.
Keela sai aarteen.

Rikkoutunut kottikärrynpyörä oli tosi hieno lelu

Täältä tulee Keela

Apua tulee kahteen törmäys

Tosca piilossa

Äidin ja tyttären laatuaikaa

Minä voitan äipän

Apua mun lapsi on mahdoton

Nyt se syö minut

Nyt minä näytän sulleettei äippää kiusata

BB haluaa mukaan leikkiin.

Keela voittaa

Mun vuoro on seuraava ei saa etuilla jonossa.
 Sitten sain ihania kuvia  veljesten Necon ja Perron tapaamisesta.
Tervetuloa

Unohdin esitellä minä olen Perro ja minä Neco

Hei me ollaan veljeksiä

Nyt riehutaan

Kyllä pojilla oli hauskaa.
 Aivan ihanaa kun veljekset ovat päässeet tapaamaan toisiaan ja leikkimään yhdessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti