tiistai 26. heinäkuuta 2016

Uimari

Minulla ei ole koskaan ollut uivaa leoa, vain rantakahlaajia, mutta nyt meillä on uiva leo Tosca. Ihana katsoa kuinka sulavasti Tosca liikkuu vedessä. Muut katselevat kateellisina kun Tosca ui ympyrää ja hakee palloa ja keppiä. Muilla ei selvästikkään rohkeus riitä vesileikkeihin. Tosca on tänäänkin käynyt uimassa kolme kertaa. Toscalla on ihmeellinen turkki kun Tosca ravistaa kerran niin näyttää että turkki on samantien kuiva.
Vesipeto

Tosca noutaa pallon

Loiskis poiskis

Mun pallo

Sulavasti

Tosca on niin ihana uimari

Muru

Kierros ympäri

Saukko

Mä piilotan nän pallon tänne mustikanvarpujen joukkoon niin kukaan ei sitten löydä sitä

Noi piilossa on
Mä löysin tän pallon tuolta mustikanvarpujen joukosta.
Sitten taas Tosca lähtee uimaan

Anna mulle se pallo

Tosca tuo mulle se pallo

Mä tulen mä tulen

Mä kävelen käsillä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti