sunnuntai 7. elokuuta 2016

Belunan Soleado Beso "Neco"

Olipas kiva päivä tänään, kun olimme saaneet kutsun Necon kotiin vierailulle. Siellä meitä odotti sellainen pusukone että empä ole toista moista poikaa nähnytkään. Minua rakastettiin niin paljon, mikä oli tietenkin ihanaa.
Me kuultiin ne namit oli meille.

Tästä lähti vauhdikkaat seikkailut.

Necon kaveri on todella sympaattinen seiskarinkoira "Nöffi"

Minua et kuule voita.

Täältä tulen vauhdilla ja saan sinut kiinni.
 Alkutervehdysten jälkeen alkoikin Neco show ja ensin kasvattajaa vietiin ihan kuusi nolla. MInä päätin että otetaampa muutama seisontakuva pojasta ja ryhdyin sitä näyttämään ja nyt voitte kuolla nauruun.
No niin nyt seisotaan

Mä pussan sua ja tulen sun syliin.

Ai maahanko piti menää, no ei kun me treenataan seisomista.

Höpö höpö leikitään

Otetaampa alusta siis seisotaan ai haluat että mä istun. (kasvattaja lovuttaa)
 Tämän jälkeen käynnistyi Necon  oma show . Parhaat palat vangittu kameran kanssa. Heitän pyöritän lennätän lelua.












Sinne lensi lelu kumpi hakee?

Kumpi voittaa

Vedetään kilpaa.
 
Mikä afro


Suloinen mustanaama

Komea poika Neco
Necon velipoika Reno onkin lähtenyt tuonne pohjoisempaan lomamatkalle liekö haaveissa tavata muita renoja (=poroja). Maisemat ainakin on sellaiset että silmä ja sielu lepää.
Reno ja äiti Paloma
 

1 kommentti: